Shëndetësi
Cili është çaji që ul presionin e gjakut?
Pini çdo mëngjes në vend të kafesë
Nëse jeni duke kërkuar një mënyrë për të ulur presionin e gjakut pa ilaçe, nutricionistët thonë se çaji i hibiskusit është zgjidhja!
Kafeja mund të rrisë presionin, dhe më shpesh është pikërisht pija të cilën e pimë sapo të ngrihemi.
Nëse e zëvendësoni me çaj hibiskusi, ju jeni duke i bërë një shërbim të madh shëndetit tuaj!
Studimet kanë treguar se çaji hibiscus ul presionin e gjakut te njerëzit që janë në hipertension, ose në fazën e parë të presionit të lartë të gjakut.
“Çaji i hibiskusit ul presionin e gjakut dhe studimet kanë treguar se tre filxhanë të këtij çaji mund të kenë një efekt më të butë kundër hipertensionit”, ka thënë nutricionistja Lauren Harris-Pinkus.
Shkencëtarët nga Universiteti Tufts në Boston thonë se çaji i hibiskusit vepron kundër tensionit të lartë të gjakut.
Revista Journal of Nutrition njofton se Hibiscus sabdariffa është treguar shumë e aftë për uljen e tensionit sistolik për 7.2 mmHg dhe atij diastolik për 3.2 mmHg.
Efekti i hibiskusit në parandalimin e tensionit të lartë arterial konsiston në vazodilatim (zgjerimin e enëve të gjakut).
Për një efekt shtesë të dobishëm, ftohni këtë çaj dhe shtoni pak lëng shege, ose manaferra të plota të kësaj frute të dobishme.
Për të ulur tensionin, duhet të bini në peshë, të ulni sasinë e kripës që konsumoni, të bëni më shumë stërvitje dhe të hani shëndetshëm, por të dhënat tregojnë se po të shtoni dhe çajin hibiskus në rutinën tuaj ditore, mund të merrni më shumë përfitime, krahasuar edhe me rezultatet e ilaçeve kundër tensionit të lartë.
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat Këtë vit, Equal Pension Day në Austri shënohet më 9 gusht. Kjo datë simbolizon momentin kur... -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë -
Kancelari austriak thotë se kujdesi për fëmijët nuk është punë










