Lajme
Zviceranët po reduktojnë gjithnjë e më shumë mishin
Familjet zvicerane po largohen gjithnjë e më shumë nga mishi. Përqindja e familjeve që konsumojnë produkte shtazore pa kufizime ka rënë nga rreth 71% në 2022 në rreth 64%, sipas një sondazhi nga Universiteti i St Gallen.
Përqindja e fleksitarëve në veçanti është rritur, raportoi të hënën Universiteti i St Gallenit. Fleksitarianët reduktojnë qëllimisht konsumin e mishit dhe peshkut, por nuk e heqin dorë plotësisht.
Për t’u konsideruar si fleksitar në studim, një person nuk mund të hante më shumë se 300 gram mish dhe 200 gram peshk dhe ushqim deti në javë. Në vitin 2022, rreth 18% e të gjitha familjeve të anketuara deklaruan se kishin një dietë fleksitare, në vitin 2024 ishte rreth 27%, transmeton albinfo.ch.
Në të kundërt, pothuajse nuk kishte ndonjë rritje në dietat vegane ose vegjetariane. Vegjetarianët shënuan një rritje të lehtë nga 7.8% në 8.1%, ndërsa përqindja e familjeve vegane mbeti shumë e ulët, duke rënë pak nga 0.5% në 0.3%, shkruan swissinfo.
Qumështi i lopës mbetet i popullarizuar
Ndërsa konsumi i mishit dhe peshkut po reduktohet gjithnjë e më shumë, konsumi i produkteve të qumështit mbetet konstant në një nivel më të ulët në krahasim, sipas studimit.
Megjithëse alternativat e produkteve të qumështit dhe kosit me bazë bimore janë gjithnjë e më të disponueshme, konsumi i tyre në Zvicër ka mbetur i ulët, sipas Universitetit të St Gallen.
Studimi u bazua në të dhënat nga “Swiss Nutrition Atlas”. Në vitin 2024 janë anketuar 308 amvisëri për këtë qëllim. Periudha e anketës mbuloi muajt maj dhe qershor, me majin 2024 veçanërisht me shumë shi në Zvicër. Siç pranojnë studiuesit në studim, kjo çoi në një vonesë në sezonin e Barbecue, gjë që mund të ketë ndikuar në zakonet e konsumit dhe rrjedhimisht në rezultatet e sondazhit.
E-Diaspora
-
Kusari-Lila: “SHE LEADS 2026”, një platformë që fuqizon gruan në ekonomi Pa fuqizimin e plotë të grave në tregun e punës dhe në ndërmarrësi , nuk mund... -
Në kujtim të Basil Schader-it (19.10.1951 – 10.05.2026) -
Nga Shkodra në garën për Miss Belgium 2027, Griselda Stragu synon të shkëlqejë në skenën ndërkombëtare -
Arbenita Sopaj publikon librin e saj shkencor, kurorëzon një tjetër sukses akademik -
Cakolli: VV-ja mund ta formojë qeverinë nëse siguron 65 për qind të votave të diasporës
Jeta në Austri
-
Austria bie dakord për rregulla të reja për vetëvrasjen e asistuar Austria planifikon rregulla të reja për vdekjen e asistuar, duke balancuar autonominë e pacientit, mbrojtjet ligjore... -
Mbyllet procesi i votimit në Vjenë: Votuan 907 qytetarë -
Përfundon procesi i votimit në qendrat diplomatike të Kosovës në Evropë -
Procesi i votimit në Ambasadën e Kosovës në Austri, i rregullt dhe pa pengesa -
Alarm në Vjenë: Shumë mace bien nga dritaret, paralajmërohen dënime të larta













