Lajme
Studimi në Zvicër: Abstenimi i çokollatës e bën zemrën të dobësohet
Heqja dorë nga çokollata mund të jetë e pashëndetshme. Në një studim, njerëzit që hanë pak ose aspak çokollatë treguan performancë më të dobët njohëse, një rrezik më të lartë të shtrimit në spital për dështimin e zemrës dhe shkallë më të lartë të vdekshmërisë së përgjithshme
Studiuesit gjetën efektin më të favorshëm kur konsumoni dy deri në gjashtë copë çokollatë në javë, siç thuhet në studimin e publikuar në revistën e specializuar “Swiss Medical Weekly”.
Studimi i referohet njerëzve me fibrilacion atrial. Për studimin, studiuesit përdorën të dhëna nga një studim i ashtuquajtur grupor, për të cilin më shumë se 3000 pacientë në Zvicër me fibrilacion atrial deklaruan në një pyetësor se sa hanë çokollatë, transmeton albinfo.ch.
Sidoqoftë, me kërkesë të Keystone-SDA, studiuesit paralajmërojnë kundër nxjerrjes së përfundimeve të nxituara nga rezultatet. “Rezultatet tona kanë të bëjnë me marrëdhëniet shoqëruese dhe jo shkakore,” tha Annina Staber, një mjeke në Spitalin Triemli në Cyrih dhe autore kryesore e studimit. Megjithëse rezultatet me siguri mund të tregojnë një efekt pozitiv, kjo deklaratë nuk mund të bëhet me siguri, pwrcjell albinfo.ch.
Studiuesit shohin një arsye të mundshme për një efekt pozitiv të çokollatës në ndikimin pozitiv në funksionin endotelial nga një substancë në çokollatë. Endoteli është shtresa më e hollë e qelizave që rreshton muret e brendshme të enëve të gjakut. Funksioni i mirë endotelial siguron që enët e gjakut të mbeten fleksibël dhe të zgjerohen, gjë që nga ana tjetër rregullon presionin e gjakut dhe mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të zemrës.
Çokollata gjithashtu mund të zvogëlojë stresin oksidativ. Stresi oksidativ ndodh kur ka një çekuilibër midis radikaleve të lira dhe antioksidantëve në trup. Radikalet e lira mund të dëmtojnë qelizat dhe indet dhe të kontribuojnë në sëmundje të ndryshme. Çokollata përmban antioksidantë që mund të ndihmojnë në neutralizimin e radikalëve të lirë.
E-Diaspora
-
Mërgimtari përfshihet në aksidentin tragjik në Shtime–Lipjan, një person humb jetën Aksident i rëndë në Shtime–Lipjan: një i vdekur, lëndohet mërgimtari që po... -
Shkatërrohet rrjeti shqiptar i falsifikimit të dokumenteve, shtatë persona përballen me drejtësinë -
Bëhu pjesë e rrjetit profesional shqiptar në Zvicër -
Pritjet vazhdojnë në dalje të Kosovës, kolona deri në 1 orë në disa pika kufitare -
Gjermani
Të gjitha 10-ta dhe medalje ari: Frenki Qafoku realizon ëndrrën për të studiuar inxhinieri në Gjermani
Jeta në Austri
-
Austri: Ka shtënë me armë mbi policët, burg i përjetshëm për kosovarin 59-vjeçari, i cili tashmë ka një dënim të mëparshëm për vrasje, u shpall gjithashtu fajtor për... -
Vetëm 3 nga 30 kafenetë e Vjenës shërbejnë ujë falas -
Dhëniet e shtetësisë austriake rriten me 17% në gjysmën e parë të vitit 2026 -
Austri: Arrihet marrëveshja, këta klientë të bankës marrin paratë mbrapsht -
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat














