Lajme
Edhe një gotë alkool në ditë mund të rrisë rrezikun e kancerit, sipas studimeve
Konsumimi i alkoolit, madje edhe në sasi të vogla, lidhet me një rritje të rrezikut për zhvillimin e disa llojeve të kancerit, sipas studimeve shkencore ndërkombëtare dhe institucioneve kryesore shëndetësore botërore, raportojnë burime si “Science”.
Organizata Botërore e Shëndetësisë (OBSH), përmes Agjencisë Ndërkombëtare për Kërkime mbi Kancerin (IARC), e ka klasifikuar alkoolin si substancë kancerogjene të Grupit 1. Ky klasifikim, i bërë që në vitin 1988, tregon se ekzistojnë prova të forta shkencore që alkooli shkakton kancer te njerëzit.
Cilat janë provat?
Sipas studimeve të IARC dhe institucioneve të tjera si Instituti Kombëtar i Kancerit dhe CDC, konsumimi i alkoolit lidhet me të paktën shtatë lloje kanceri, përfshirë kancerin e gjirit, mëlçisë, ezofagut, gojës, fytit dhe zorrës së trashë.
Në nivel global, alkooli është i lidhur me rreth 740 mijë raste të reja kanceri çdo vit.
Shkencëtarët shpjegojnë se mekanizmat përfshijnë dëmtimin e ADN-së, rritjen e nivelit të hormoneve si estrogjeni dhe lehtësimin e përthithjes së substancave të tjera kancerogjene.
A është e rrezikshme edhe “një gotë në ditë”?
Studimet e fundit tregojnë se edhe konsumimi i moderuar mund të rrisë rrezikun për disa lloje kanceri, veçanërisht kancerin e gjirit dhe të zorrës së trashë. Në disa raste, rreziku fillon të rritet që me vetëm një pije në ditë.
Megjithatë, ekspertët theksojnë se rreziku rritet në mënyrë proporcionale me sasinë e konsumuar: sa më shumë alkool, aq më i lartë rreziku.
A ka nivel të sigurt?
Sipas OBSH-së, nuk ekziston një nivel i sigurt i konsumimit të alkoolit kur bëhet fjalë për rrezikun e kancerit. Kjo vlen edhe për sasitë e vogla, megjithëse ndikimi mund të ndryshojë nga personi në person.
Debati për verën dhe shëndetin
Disa studime të mëparshme kanë sugjeruar se konsumimi i moderuar i verës mund të ketë përfitime për zemrën. Por ekspertët theksojnë se këto rezultate shpesh janë të bazuara në studime observacionale dhe mund të ndikohen nga faktorë të tjerë të stilit të jetesës.
Në përgjithësi, organizatat kryesore shëndetësore botërore si OBSH dhe IARC theksojnë se alkooli është një kancerogjen i provuar, dhe rreziku ekziston edhe në nivele të ulëta, duke u rritur me sasinë e konsumuar.
Pretendimet se “pak alkool është i shëndetshëm” mbeten të diskutueshme dhe jo të mbështetura fort nga provat shkencore aktuale.
E-Diaspora
-
Nga Shkodra në garën për Miss Belgium 2027, Griselda Stragu synon të shkëlqejë në skenën ndërkombëtare E reja me origjinë shqiptare është zyrtarisht kandidate në konkursin prestigjioz të bukurisë në Belgjikë, duke... -
Arbenita Sopaj publikon librin e saj shkencor, kurorëzon një tjetër sukses akademik -
Cakolli: VV-ja mund ta formojë qeverinë nëse siguron 65 për qind të votave të diasporës -
KQZ nis sot numërimin e votave nga përfaqësitë diplomatike, mbi 22 mijë qytetarë votuan jashtë vendit -
Dua Lipa dhe Callum Turner kurorëzojnë dashurinë me një dasmë përrallore në Palermo
Jeta në Austri
-
Austria bie dakord për rregulla të reja për vetëvrasjen e asistuar Austria planifikon rregulla të reja për vdekjen e asistuar, duke balancuar autonominë e pacientit, mbrojtjet ligjore... -
Mbyllet procesi i votimit në Vjenë: Votuan 907 qytetarë -
Përfundon procesi i votimit në qendrat diplomatike të Kosovës në Evropë -
Procesi i votimit në Ambasadën e Kosovës në Austri, i rregullt dhe pa pengesa -
Alarm në Vjenë: Shumë mace bien nga dritaret, paralajmërohen dënime të larta













