Lajme
Fëmijët zviceranë hanë shumë mish dhe sheqer
Shumë mish, shumë yndyrë dhe sheqer, dhe pak perime dhe fruta. Ky është një pamje e zakoneve të të ngrënit të fëmijëve dhe adoleshentëve në Zvicër, që tregon se rreth 13% e të rinjve midis moshës gjashtë dhe 17 vjeç janë mbipeshë ose obezë, faktorë rreziku për diabetin.
Vlerat e gjakut që tregojnë një rrezik në rritje të diabetit u regjistruan gjithashtu në 10% të fëmijëve dhe adoleshentëve, thotë një shënim i lëshuar sot nga Zyra Federale për Sigurinë Ushqimore dhe Çështjet Veterinare (USAV) bazuar në një studim me 1,852 pjesëmarrës.
Deri më tani, duhej të mbështeteshim në hulumtime të huaja, të cilat nuk merrnin parasysh kulturën lokale dhe atë që ofrohej në Zvicër për sa i përket ushqimit. Tani, megjithatë, anketa ‘menuCH-Kids’ e porositur nga USAV mbush këtë boshllëk.
Rezultatet e pyetjeve tregojnë se dieta mesatare e fëmijëve dhe adoleshentëve korrespondon kryesisht me rekomandimet për marrjen e lëndëve ushqyese kryesore; mesatarisht, konsumohen karbohidrate dhe fibra dietike të mjaftueshme.
Megjithatë, marrja e proteinave është e lartë në përgjithësi, veçanërisht tek meshkujt adoleshentë. Konsumi i yndyrës tek të rinjtë e të gjitha grupmoshave korrespondon me kufirin e sipërm të vlerave të rekomanduara, raporton swissinfo. Konsumi mesatar i frutave dhe perimeve është mjaft i ulët, konsumi i mishit është i lartë. Ushqimet e lehta dhe pijet me sheqer përfshihen gjithashtu shpesh në dietë në sasi të konsiderueshme, transmeton albinfo.ch.
Përveç këtij studimi mbi fëmijët dhe adoleshentët, USAV publikoi gjithashtu të dhënat më të fundit nga një studim përfaqësues dhjetëvjeçar mbi ushqyerjen e foshnjave (Studimi Zviceran i Ushqyerjes së Foshnjave).
Ai tregon se rekomandimet mbi ushqyerjen e foshnjave janë pranuar shumë mirë: që nga studimi i fundit – i kryer midis 1,269 nënave të fëmijëve të moshës midis tre dhe 12 muajsh – ka pasur një rritje në kohëzgjatjen dhe frekuencën e ushqyerjes me gji. Në veçanti, më shumë foshnje ushqehen ekskluzivisht me gji në katër muajt e parë të jetës. Ushqyerja e pjesshme me gji gjithashtu tenton të rritet.
Ushqimet plotësuese, të tilla si perimet e gatuara, plotësojnë qumështin e gjirit dhe futen midis muajit të 5-të dhe të 7-të të jetës, ngjashëm me gjetjet e studimit të fundit.
E-Diaspora
-
Nga Shkodra në garën për Miss Belgium 2027, Griselda Stragu synon të shkëlqejë në skenën ndërkombëtare E reja me origjinë shqiptare është zyrtarisht kandidate në konkursin prestigjioz të bukurisë në Belgjikë, duke... -
Arbenita Sopaj publikon librin e saj shkencor, kurorëzon një tjetër sukses akademik -
Cakolli: VV-ja mund ta formojë qeverinë nëse siguron 65 për qind të votave të diasporës -
KQZ nis sot numërimin e votave nga përfaqësitë diplomatike, mbi 22 mijë qytetarë votuan jashtë vendit -
Dua Lipa dhe Callum Turner kurorëzojnë dashurinë me një dasmë përrallore në Palermo
Jeta në Austri
-
Austria bie dakord për rregulla të reja për vetëvrasjen e asistuar Austria planifikon rregulla të reja për vdekjen e asistuar, duke balancuar autonominë e pacientit, mbrojtjet ligjore... -
Mbyllet procesi i votimit në Vjenë: Votuan 907 qytetarë -
Përfundon procesi i votimit në qendrat diplomatike të Kosovës në Evropë -
Procesi i votimit në Ambasadën e Kosovës në Austri, i rregullt dhe pa pengesa -
Alarm në Vjenë: Shumë mace bien nga dritaret, paralajmërohen dënime të larta













