Lajme
A mbron vërtet djathi nga demenca?
Një studim i madh suedez sugjeron se konsumimi i rregullt i djathit me yndyrë të plotë mund të lidhet me një rrezik pak më të ulët për demencën. Studimi ndoqi rreth 28,000 persona për 25 vjet dhe gjeti se ata që konsumonin më shumë djathë me yndyrë të lartë kishin 13% më pak rrezik për demencë krahasuar me ata që konsumonin më pak, transmeton albinfo.ch.
Megjithatë, studiuesit theksojnë se bëhet fjalë për një lidhje statistikore, jo për një provë shkak-pasojë. Faktorë të tjerë, si aktiviteti fizik, dieta e përgjithshme dhe mjedisi i jetesës, mund të ndikojnë gjithashtu.
Efekti mbrojtës i djathit u vu re kryesisht te personat që nuk kanë gjenin APOE e4, një faktor rreziku për Alzheimer. Zgjidhja nuk është të konsumoni djath pa kufij: studimi sugjeron një konsumin rreth 50 gramë në ditë.
Ekspertët rekomandojnë një dietë të balancuar, ku djathi është pjesë e saj, duke zëvendësuar mishin e përpunuar ose yndyrnat e tjera, dhe duke ndjekur modele ushqimore si dieta mesdhetare. Për trurin, si për shëndetin e përgjithshëm, rëndësi kanë ushqimi i larmishëm, aktiviteti fizik, gjumi i mirë dhe lidhjet sociale.
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat Këtë vit, Equal Pension Day në Austri shënohet më 9 gusht. Kjo datë simbolizon momentin kur... -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë -
Kancelari austriak thotë se kujdesi për fëmijët nuk është punë












