Lajme
Si ndikon konsumi i kafesë në jetëgjatësi
Pirja e dy deri në tre filxhanë kafe në ditë mund të lidhet me një jetë më të gjatë, sugjeron një studim i ri.
Krahasuar me shmangien e kafesë, ajo shoqërohej gjithashtu me një rrezik më të ulët të sëmundjeve kardiovaskulare, zbuloi studimi.
Gjetjet u aplikuan në varietete të bluara, të menjëhershme dhe pa kafeinë, ndërsa studiuesit sugjerojnë që konsumimi i kafesë duhet të konsiderohet pjesë e një stili të shëndetshëm jetese.
Sipas studimit, reduktimi më i madh i rrezikut u pa me dy deri në tre filxhanë kafe në ditë.drinki
Autori i studimit, profesor Peter Kistler i Institutit Baker në Australi për hulumtime të zemrës dhe diabetit është shprehur: “Rezultatet sugjerojnë që konsumimi i lehtë deri në moderim i kafesë së bluar, të çastit dhe pa kafeinë duhet të konsiderohet pjesë e një stili jetese të shëndetshëm”.
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Austri: Arrihet marrëveshja, këta klientë të bankës marrin paratë mbrapsht Një "shpërthim i madh" të hënën në Austri! Klientët e Erste Bank dhe të shumë bankave... -
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë











