Shkurt.ch
Arrat mbrojnë nga kanceri dhe sëmundjet e zemrës
Një studim i realizuar nga Dana-Farber Cancer Institute i Bostonit, SHBA ka ardhur në konstatimin ise konsumimi i arrave ul për 20 për qind rrezikun nga kanceri
Të gjithë e dijmë se arrat si dhe produktet tjera të ngjashme kanë shumë yndyrë dhe kalori. Dihen edhe pasojat e këtyre të fundit për shëndetin e njeriut. Megjithatë, studime të institucioneve serioze shkencore thonë se konsumimi i arrave mund të jetë i dobieshëm për parandalimin e kancerit dhe sëmundjeve të zemrës.
Një studim i realizuar përgjatë tridhjetë viteve nga Dana-Farber Cancer Institute i Bostonit, SHBA ka ardhur në konstatimin interesant se konsumimi i arrave ul për 20 për qind rrezikun nga kanceri dhe ndihmon shumë edhe në parandalimin dhe zbutjen e sëmundjeve të zemrës.
Një studim tjetër, i cili ka zgjatur më shumë se gjashtë vite ka ardhur në përfundimin se konsumimi i arrave ndihmon edhe në uljen e vlerave të yndyrës në gjak, shkruan morgenweb.de. Me këtë ulet rreziku i diabetit 2 dhe i infeksioneve. Më tutje shkencëtarët kanë konstatuar se, është i gabuar mendimi i përhapur se ngrënia e arrave të bën të shtosh në peshë. Kur bëhet fjalë për arrat në fakt mendohen edhe fryte tjera arrore si bajame, kikirika ose të ngjashme.
Të tjera nga Shkurt.ch
E-Diaspora
-
Baleti Kombëtar i Kosovës prezanton “Bolero” dhe “Correr o Fado” në Festivalin Ndërkombëtar të Baletit në Bodrum Trupa kosovare u prezantua për herë të parë në Festivalin Ndërkombëtar të Baletit në Bodrum, duke... -
Itali
Romë: Arbenita Ibrahimi shkëlqen në skenën e “Notti Romane” -
Zvicër
Dr. Zana Spahija Taturi, gjinekologia shqiptare që po kontribuon në luftën kundër FGM/C -
Talentet e Kosovës synojnë Oxford-in, nis fushata për mbështetjen e nxënësve të rinj -
Romë
Nga Prizreni në Romë: Hira Haxhibeqiri po ngjitet në skenën e muzikës serioze
Jeta në Austri
-
Trenat e Aeroportit të Vjenës devijohen pas zjarrit në kabllon Praterstern Një zjarr në kabllo pranë stacionit Praterstern të Vjenës vazhdon të pengojë transportin publik në qytet.... -
Austri: Ka shtënë me armë mbi policët, burg i përjetshëm për kosovarin -
Vetëm 3 nga 30 kafenetë e Vjenës shërbejnë ujë falas -
Dhëniet e shtetësisë austriake rriten me 17% në gjysmën e parë të vitit 2026 -
Austri: Arrihet marrëveshja, këta klientë të bankës marrin paratë mbrapsht












