Lajme
Buka mund të lidhet me shtim në peshë edhe kur konsumohet me masë, sipas studimit të ri
Një studim i raportuar nga “Science Daily”, bazuar në kërkime të shkencëtarëve japonezë në Universitetin Metropolitan të Osakës, sugjeron se shtimi në peshë mund të lidhet jo vetëm me sasinë e kalorive të konsumuara, por edhe me mënyrën se si organizmi përpunon karbohidratet e rafinuara si buka dhe mielli.
Eksperimenti i kryer te minjtë laboratorikë tregoi se ata që ushqeheshin me produkte me bazë mielli (si buka, mielli i grurit dhe i orizit) i preferonin këto ushqime dhe konsumonin më pak ushqim standard. Pavarësisht se nuk pati rritje të madhe të kalorive totale, ata shtuan peshë dhe yndyrë trupore.
Sipas studiuesve, kjo lidhej kryesisht me uljen e shpenzimit të energjisë nga organizmi, si dhe me ndryshime metabolike, përfshirë akumulimin e yndyrës në mëlçi dhe ndryshime në aktivitetin e gjeneve që lidhen me metabolizmin e yndyrave.
Po ashtu u vunë re ndryshime në përbërjen e gjakut, si rritje e acideve yndyrore dhe ulje e aminoacideve thelbësore, çka sugjeron një prirje të trupit për të ruajtur yndyrën në vend që ta djegë atë.
Megjithatë, studiuesit theksojnë se nuk është vetë buka shkaktari, por konsumi i lartë i karbohidrateve të rafinuara në përgjithësi. Ata shtojnë se rezultatet janë ende të kufizuara te kafshët dhe nevojiten studime të mëtejshme te njerëzit për të nxjerrë përfundime të sakta.
E-Diaspora
-
Ambasadorët dhe bizneset diskutojnë mundësitë për investime dhe bashkëpunim ekonomik Forumi Business to Ambassador (B2A), i zhvilluar në kuadër të Konferencës së IX të Ambasadorëve, mblodhi... -
Bebe Rexha arrin një tjetër sukses, “New Religion” kalon 100 milionë dëgjime në Spotify -
Prishtinë
Kontrollorët alarmojnë për lazerët ndaj avionëve në Prishtinë: “Rrezikohet siguria e qindra udhëtarëve” -
320 të rinj nga diaspora pjesë e programit OriginAL -
“Të largohesh apo të qëndrosh?” – Migrimi dhe dilemat e të rinjve në filmat e DokuFestit
Jeta në Austri
-
Austri: Arrihet marrëveshja, këta klientë të bankës marrin paratë mbrapsht Një "shpërthim i madh" të hënën në Austri! Klientët e Erste Bank dhe të shumë bankave... -
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë













