Lajme
Studim i ri: Agjërimi kontrollon sëmundjen e diabetit
Konfirmimet e reja mbërrijnë për faktin se diabeti mund të kontrollohet mirë dhe pa ilaçe.
Pas një ndërhyrjeje në dietën e bazuar në agjërimin me ndërprerje, si pjesë e një studimi të botuar në Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, pacientët arritën përparim të plotë të diabetit, i përcaktuar si një nivel i hemoglobinës së glikuar (një parametër i përdorur për të vlerësuar sheqerin në gjak afatgjatë) nën 6.5% të paktën një vit pas ndërprerjes së ilaçeve për diabetin.
Me agjërimin me ndërprerje, ju hani vetëm gjatë një periudhe të caktuar kohe. Agjërimi për një numër të caktuar orësh në ditë ose ngrënia e vetëm një vakti disa ditë në javë mund ta ndihmojë trupin tuaj të djegë dhjamin.
Studimet tregojnë se agjërimi me ndërprerje mund të zvogëlojë rrezikun e diabetit dhe sëmundjeve të zemrës.
“Diabeti i tipit 2 nuk është domosdoshmërisht një sëmundje kronike dhe e përjetshme. Remisioni i diabetit është i mundur nëse pacientët humbin peshë, duke ndryshuar zakonet e tyre të të ngrënit dhe stërvitjes”, tha Dongbo Liu, nga Universiteti Bujqësor Hunan në Changsha, në Kinë.
“Kërkimi ynë tregon se agjërimi me ndërprerje, terapia ushqimore mjekësore kineze (CMNT), mund të çojë në ”faljen” e diabetit. Këto gjetje mund të kenë një ndikim të madh në më shumë se 537 milionë të rritur që vuajnë nga sëmundja në mbarë botën”, shtoi ai.
Studiuesit përfshinin 36 persona me diabet për 3 muaj dhe zbuluan se pothuajse 90% e pjesëmarrësve, përfshirë ata që merrnin ilaçe për uljen e sheqerit në gjak dhe insulinë, reduktuan marrjen e ilaçeve të diabetit pas ushtrimit të agjërimit me ndërprerje.
Për 55% të këtyre njerëzve, sëmundja kaloi në remision, duke i lejuar ata të ndalonin fare medikamentet e diabetit. /ansa
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Austri: Arrihet marrëveshja, këta klientë të bankës marrin paratë mbrapsht Një "shpërthim i madh" të hënën në Austri! Klientët e Erste Bank dhe të shumë bankave... -
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë











