Lajme
Studim: Çokolata mund të parandalojë Alzheimerin
Çokollata mund të jetë një aleate e vlefshme jo vetëm për parandalimin e sëmundjeve neurodegjenerative si Alzheimer, por edhe për luftën kundër humbjes së peshës, sipas “Il Messaggero”.
Sipas artikullit të fundit të “Journal of Functional Foods” merita i atribuohet teobrominës, një alkaloid natyral i pranishëm në kokrrat e kakaos.
Studimi u krye nga një grup ekspertësh në Universitetin Zhengzhou, në provincën kineze të Henan.
Autorët e hulumtimit thanë se teobromina ka demonstruar veti neuroprotektive dhe aftësi për të parandaluar dëmtimin neuronal dhe për të përmirësuar kujtesën motorike dhe funksionet rregullatore njohëse.
Si rezultat, substanca dhe derivatet e saj janë përshkruar si agjentë efektivë për parandalimin e çrregullimeve të trurit, duke paraqitur perspektiva të rëndësishme në fushën mjekësore
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat Këtë vit, Equal Pension Day në Austri shënohet më 9 gusht. Kjo datë simbolizon momentin kur... -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë -
Kancelari austriak thotë se kujdesi për fëmijët nuk është punë











