Lajme
Mungesa e konsumit të frutave e perimeve nxisin harresën
Pak fruta dhe perime në dietë, veçanërisht ato të pasura me antioksidantë flavonol, nxisin humbjen e kujtesës lidhur me moshën.
Një multivitaminë e pasur me substanca të quajtura epikatekina lufton rezultatet e kësaj mangësie, duke përmirësuar kujtesën deri në 16% në krahasim me fillimin e studimit, sipas studimit Cosmos, i botuar në The American Journal of Clinical Nutrition.
Studimi tregon se me suplementet multivitamina përmirësohen rezultatet në testet e krijuara për të zbuluar humbjen e kujtesës për shkak të plakjes normale, duke sugjeruar mundësinë e përdorimit të dietave të pasura me flavanol ose suplementeve për të përmirësuar funksionin njohës te të rriturit dhe të moshuarit.
Në këtë studim të ri doli gjithashtu se veprimi mbrojtës për kujtesën që ofrojnë flavonolet është më i madh pikërisht tek ata që kanë një dietë me cilësi të dobët.
Në studim, mbi 3 500 të rritur të shëndetshëm të moshuar u caktuan rastësisht për të marrë ose një suplement flavanol ditor (në formë pilule) ose një placebo për tre vjet.
Suplementi aktiv përmbante 500 mg flavanole, duke përfshirë 80 mg epicatekins, një sasi që të rriturit duhet të marrin në dietën e tyre.
Rezultatet e kujtesës u përmirësuan vetëm pak për të gjithë grupin që merrte suplementin ditor të flavanolit, shumica e të cilëve tashmë po hanin një dietë të shëndetshme me shumë flavanole.
Por, ata që mbanin një dietë më të ulët në flavanole panë që rezultatet e tyre të kujtesës u rritën me një mesatare prej 10.5% krahasuar me placebo dhe 16% krahasuar me kujtesën e tyre në fillim të studimit.
Gjetjet sugjerojnë fuqimisht se mungesa e flavanolit është një kontribues i madh në humbjen e kujtesës të lidhur me moshën.
‘’Nëse humbja fiziologjike e kujtesës është pjesërisht për shkak të ndryshimeve në marrjen e flavanolit në dietë, atëherë plotësimi i flavonolit mund të rezultojë në përmirësime edhe më të dukshme të kujtesës tek njerëzit që fillojnë të marrin multivitamina qysh në të 40-at dhe 50-at e tyre’’, theksojnë studiuesit.
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat Këtë vit, Equal Pension Day në Austri shënohet më 9 gusht. Kjo datë simbolizon momentin kur... -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë -
Kancelari austriak thotë se kujdesi për fëmijët nuk është punë













