Lajme
Katër ushqime që janë të shëndetshme për zemrën
Të ushqyerit është pjesa që luan rolin më të rëndësishëm në shëndetin tuaj. Çdo ditë lexoni dhe dëgjoni aq shumë sa nuk dini më çfarë të besoni.
Studiuesit nga Kolegji Amerikan i Kardiologjisë kryen disa studime me qëllim që të sqarojnë saktësisht se çfarë ushqimesh duhet të hamë të gjithë për një zemër më të shëndetshme. Rezultatet treguan se këto 4 ushqime janë më të mirat për të mbrojtur zemrën tuaj.
Bajamet
Këto fruta të thata janë plot me yndyrna të pangopura, të cilat ndihmojnë në uljen e kolesterolit LDL. Plus, është një burim i mirë i vitaminës E antioksiduese, e cila e mban sistemin tuaj imunitar të shëndetshëm.
Mollët
E dini shprehjen “një mollë në ditë e mban mjekun larg”? Kjo është e mjaftueshme për të kuptuar se sa të mira janë mollët. Përveç kësaj, ky frut i veçantë dhe lëkura e tyre përmbajnë fibra të tretshme, të cilat pastrojnë muret e arterieve.
Boronica
Këto fruta të vogla blu kanë një antioksidant të quajtur pterostilbene, i cili mund të stimulojë qelizat e mëlçisë për të shpërbërë më mirë yndyrën dhe kolesterolin. Ato përmbajnë gjithashtu flavonoide, të cilat mund të ulin presionin e gjakut.
Kafe
Këtu mund të lehtësoheni, pasi është zbuluar se pirja e kafesë mund t’ju ndihmojë të jetoni më gjatë. Studiuesit zbuluan se pirja e kafesë shoqërohej me një rrezik më të ulët të vdekshmërisë dhe pa rrezik të problemeve të zemrës si hipertensioni ose aritmitë.
Por mbani mend: shumë sheqer dhe shtimi i kremit mund të zvogëlojë përfitimet e kafesë.
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat Këtë vit, Equal Pension Day në Austri shënohet më 9 gusht. Kjo datë simbolizon momentin kur... -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë -
Kancelari austriak thotë se kujdesi për fëmijët nuk është punë














