Lajme
Pirja e çajit zvogëlon rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve
Është e mundur që disa përbërës të çajit, të tilla si polifenolet, mund të ulin nivelet e glukozës në gjak, por mund të kërkohen sasi të mjaftueshme të këtyre përbërjeve bioaktive për të qenë efektive.
Pirja e të paktën katër filxhanëve çaj në ditë mund të zvogëlojë rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2, sugjeron një studim i ri.
Studimi zbuloi se pirja e çajit të zi, jeshil apo të ndojë tjetri të mundshëm çdo ditë lidhej me një rrezik 17 për qind më të ulët të diabetit për një mesatare prej 10 vjetësh.
Pirja e një deri në tre filxhanë çaji në ditë ul rrezikun me katër për qind.
E-Diaspora
-
25-vjeçari shqiptar ndalohet në aeroportin e Memmingenit, pajisjet e punës zbuluan planin për të hyrë ilegalisht në Gjermani Një 25-vjeçar shqiptar është ndaluar nga autoritetet kufitare në aeroportin e Memmingenit, pasi dyshohet se kishte... -
Takim B2B mes diasporës dhe Kosovës, për më shumë mundësi biznesi -
Vëllai i Dua Lipës po ndërton emrin e tij në muzikën elektronike -
Gjermani
Mbi 120 fluturime nga Gjermania drejt Kosovës vetëm brenda një jave -
Arijon Ibrahimoviq asiston për Bayernin në fitoren ndaj Aston Villas
Jeta në Austri
-
Austri: Arrihet marrëveshja, këta klientë të bankës marrin paratë mbrapsht Një "shpërthim i madh" të hënën në Austri! Klientët e Erste Bank dhe të shumë bankave... -
Gratë në Austri marrin rreth 40% më pak pension se burrat -
Vjenë: Vazhdon orari i zgjatur i pishinave -
Vjenë: 72-vjeçari dyshohet se kidnapoi dhe mbajti me dhunë një djalë 4-vjeçar -
Kosovë: Një jetë e re për qentë endacakë












